onsdag 23 juni 2010

halvtids-sommar

alltså för det första: det är juni, då är det ju meninngen att det ska vara varmt och soligt, men är det det? Ja i och för sig så är det väl lite varmt men de blåser ju som bara den, åtminstone här!
Men spela roll egentligen, det är härligt med sommar och sommarlov, man blir som gladare på något vis.

imorgon ska jag fara och titta på en andra lägenhet och om den ser bra ut så tänker jag banne mig inte vänta i en vecka i en hel vecka innan jag tackar ja till den så att det inte blir på samma sätt som med den första, att jag inte hann svara och en annan fick den istället - så surt!!

hoppas ni har det bra allihop ute i det förtvarande fina vädret, ha en bra midsommar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gokväll min sköna, jo jag hoppas att du har bättre lycka denna gång, see you tomorro, natti natti